Weer thuis! :) - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Bernice - WaarBenJij.nu Weer thuis! :) - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Bernice - WaarBenJij.nu

Weer thuis! :)

Door: Bernice

Blijf op de hoogte en volg Bernice

10 Februari 2014 | Nederland, Nederland

Super relaxt: ik ben gewoon thuis! Voor ik vloog zag de wond er beter uit van kleur en heeft de arts op Bali 3 hechtingen verwijderd om het iets meer ruimte te geven. Zondagochtend na een reis van 24 uur ben ik vanaf Schiphol met een taxi naar de spoedeisende hulp van het CWZ in Nijmegen gebracht en was de kleur beter geworden. Een SEH arts en een chirurg hebben er naar gekeken en dachten dat het langzaam vanzelf beter zou worden en dat de huid niet afsterft, dus ik mocht met nog meer antibiotica naar huis en hoef woensdag pas op controle te komen! Jeeeeeeuj! Super raar in Indonesië zeiden ze dat ik sowieso opgenomen moest worden, maar nu loop ik dus gewoon weer los :)

Nu alleen een paar weken kruklopen en dan mag ik denk ik wel weer huppelen en buikdansen. Wel echt jammer dat het de eerste ochtend in Indonesië gebeurde en zou 1 maart doorvliegen naar Thailand om daar een maand te backpacken, maar dat gaat nu ook wat lastig worden :) 

Het goede nieuws is dat ik gelukkig niet nog een keer geopereerd hoef te worden en toch al een expert ben in kruklopen, dus appeltje eitje ;) Ook heb ik al een maand echt heerlijke vakantie gehad, Spaans geleerd en in Spanje, Gibraltar en Marokko geweest. Verder is het natuurlijk ook wel een avontuur op zich om geopereerd te worden in Indonesië en daar vijf dagen te liggen ;) werd daar ook echt goed verzorgd en waren allemaal hele aardige mensen daar. En ik heb een keer business class gevlogen! Eerlijk gezegd hoopte ik dat m’n eerste keer business class met pumps en champagne zou zijn in plaats van met een immense gipsspalk, een doos medicijnen en okselkrukken haha. Waarom okselkrukken trouwens überhaupt ooit zijn uitgevonden is me echt een raadsel, het is serieus nog fijner je oksels te laten harsen dan op die dingen te lopen ;)

En nu komt het leukste: ik kreeg echt 1000 berichtjes en reacties van mensen uit Nederland! Dat was echt zo tof, lig je in Indonesië in een ziekenhuis en krijg je allemaal lieve berichten van mensen in Nederland. Word je echt heel gelukkig van, zei tegen m'n Indonesische arts woooow mensen in Nederland vinden me gewoon zielig! :)

Dus al met al wel een avontuur en echt veel lieve mensen in één week :) Nu eerst maar eens bijkomen want in 7 dagen twee keer een vlucht van 24 uur, een operatie in Indonesië en 5 dagen ziekenhuis is wel een beetje veel haha echt compleet gejetlaged en brak nu. En m’n kledingkast opnieuw inpakken want ik dacht dat ik in april pas terug zou komen, dus had voor ik ging al m’n winterkleding uit de kast gehaald en m’n zomerjurkjes allemaal klaar gelegd voor als ik terug zou komen hahaha. Achteraf ietsje te optimistisch :P

Super bedankt iedereen voor alle lieve berichtjes en hopelijk zien jullie me snel weer rond huppelen :D

Liefs Bernice

  • 10 Februari 2014 - 18:37

    Anne Van Buikdansen :

    Lieve Bernice,

    wat een verhaal!! Ik zag in het begin je berichtje op facebook en was helemaal enthousiast over je reis. Je ging naar Bali en daar ben ik ook geweest. Had al helemaal zin om iemand anders het eiland te zien ontdekken en dan gebeurt er dat!! Mega pech!! Ik zou overigens wel graag die bloederige foto willen zien haha

    Heel fijn dat je zo goed verzorgd bent in het ziekenhuis! Dat kan ook heeel anders..

    Je klinkt nog ontzettend positief maar het lijkt me toch ook enorm zwaar! Je bent alleen in het buitenland en dan raak je flink gewond. Hup naar het ziekenhuis, operatie en een slechte prognose.
    Ik zou compleet in paniek raken in ieder geval! Super knap dat je zo positief bent!! :)

    En lekker luxe naar huis, top dat het zo geregeld kon worden.

    Super jammer dat je reis zo onderbroken is, hopelijk krijg je nog een tweede kans :)

    Heel veel beterschap!!

    Liefs Anne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nederland

Bernice

Actief sinds 21 Dec. 2013
Verslag gelezen: 518
Totaal aantal bezoekers 11413

Voorgaande reizen:

06 Januari 2014 - 03 April 2014

Spanje & Indonesië

Landen bezocht: