Jeeuj business class naar Nederlands ziekenhuis :D - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Bernice - WaarBenJij.nu Jeeuj business class naar Nederlands ziekenhuis :D - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Bernice - WaarBenJij.nu

Jeeuj business class naar Nederlands ziekenhuis :D

Door: Bernice

Blijf op de hoogte en volg Bernice

07 Februari 2014 | Indonesië, Denpasar

Jeeeuj de verzekering heeft een vlucht geboekt: morgen 19:00 uur (12:00 in Nederland) vlieg ik terug en ben zondag 10:00 uur in Amsterdam! En dan word ik met een taxi hup meteen naar het ziekenhuis in Nijmegen gesluisd ;)

Super relaxt want ik moest sowieso terug naar Nederland als ik uit het ziekenhuis zou komen. Dus nu mag ik:
1. gezellig in Nijmegen naar het ziekenhuis :)
2. mag ik business class met Garuda Indonesia vliegen, aso luxe met super lekker eten tijdens de vlucht :p

Hier in het ziekenhuis is het trouwens ook heel leuk, die Indonesische verpleegkundigen lijken allemaal op elkaar dus ik haal ze steeds door elkaar haha en 3x per dag komt er een hele gezellige dikke Indonesische vrouw eten brengen en met een menu kaart wat ik de volgende maaltijd wil. Normaal ben ik niet zo into the ziekenhuis eten maar hier is echt een goede keuken mjam dat ga ik wel missen :)
Ik ben ook niet alleen hier, een super lieve Amerikaanse jongen Evan die ook vrijwilligerswerk zou gaan doen heeft me verbonden en weg gedragen toen ik in de rijstvelden lag en heeft daarna een taxi naar de hoofdstad genomen nog voor ik.dinsdag geopereerd werd. Hij slaapt ook in het ziekenhuis, de eerste 3 nachten zelfs in de wachtkamer van het ziekenhuis op een bank (?), ik wilde wel een hotel regelen maar hij was al blij dat er airconditioning was zei die haha. Hij heeft ook alles geregeld voor mij als een indonesische simkaart, leuke slaapjurkjes voor mij in het ziekenhuis, mn haren gewassen want de verpleegkundigen hadden daar geen tijd voor en zelfs souvenirs voor mij gekocht hahaha. Zelf heb ik niet veel van Indonesie kunnen zien dus heb ik in.ieder geval nog souvenirs super grappig.

Liefs Bernice

P.S. ik heb hele ranzige bloederige foto's en wilde er eentje uploaden zodat jullie kunnen zien hoe mega diep de wond is met 20 hechtingen, maar krijg steeds een error, denk omdat de site ze te bloederig vindt ;)

  • 08 Februari 2014 - 07:05

    Anja Koskamp:

    Hoi Bernice,

    Fijn dat het gelukt is en je naar Nederland kan vliegen en we wensen je een goede reis toe met veel vertroetel momenten in het vliegtuig :-) En heel veel beterschap!!!
    Groetjes van Jan en Anja

  • 08 Februari 2014 - 13:44

    Arjen En Willy Koskamp:

    Bernice heeft samen met Evan in de lounge ruimte van het vliegtuigveld gegeten en gedronken en veel plezier gehad.
    Als het goed is zit ze nu al in Jakarta en vliegt over ongeveer 2 uur naar Amsterdam. Zondag om 10.00 uur staat daar de taxi klaar om haar op te pikken. We hopen op een voorspoedige reis voor haar.

  • 08 Februari 2014 - 14:01

    Hannie:

    Wat fijn bernice dat je toch snel terug kan.we wensen je een hele goeie reis,en laat je maar lekker verwennen tijdens de vlucht.

  • 08 Februari 2014 - 16:11

    Mark:

    Hoi Bernice,

    Veel beterschap gewenst! Goed om te lezen dat je wat extra slaapjurkjes hebt ;-).

    Groeten Mark

  • 09 Februari 2014 - 18:49

    Werner En Annelies Eijsink:

    Hoi Bernice.

    Vandaag in Gendringen allemaal mensen door weilanden en slootjes zien rennen, zonder al te ernstige blessures op te lopen (survivalrun), en jij loopt in Indonesië in een rijstveld en krijgt dit ! Wat een pech. We wensen je snelle beterschap, en een adequate behandeling ( Nijmegen, wauw). Met de dossiers zit het daar in ieder geval goed, toch ?

    Werner en Annelies Eijsink.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Denpasar

Bernice

Actief sinds 21 Dec. 2013
Verslag gelezen: 1050
Totaal aantal bezoekers 11421

Voorgaande reizen:

06 Januari 2014 - 03 April 2014

Spanje & Indonesië

Landen bezocht: