Optimaal levensgenieten begint bij jezelf - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Bernice - WaarBenJij.nu Optimaal levensgenieten begint bij jezelf - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Bernice - WaarBenJij.nu

Optimaal levensgenieten begint bij jezelf

Blijf op de hoogte en volg Bernice

04 Januari 2014 | Nederland, Nijmegen

Om optimaal te levensgenieten ga ik alles wat ik wil nu gewoon doen. Net afgestudeerd, de wereld ligt aan m'n voeten ;) 3 maanden op reis om Spaans leren in Zuid-Spanje, yoga te doen op Bali, naar een Bounty-eilandje, Engels les geven en buikdansen met Indonesische kinderen, alles.

Maandag 6 januari vlieg ik eerst naar Zuid-Spanje om in El Puerto de Santa Maria een paar weken Spaans leren. Leek me handig alvast te anticiperen op m'n tweede huis in Spanje later haha wel zo leuk dat ik dan nog een beetje met de buren kan praten ;) En begin februari doe ik een bloem in m'n haren en vlieg ik naar Indonesiëee!

In april kom ik weer terug, tot dan lieve mensen! En voor de mensen die bang zijn dat ze ontwenningsverschijnselen krijgen als ze 3 maanden zonder mij moeten, biedt deze blog hopelijk nog enigszins compensatie ;)

Liefs Bernice

  • 04 Januari 2014 - 14:29

    Hilde :

    'Living the good life'. GENIET geniet geniet!

  • 04 Januari 2014 - 14:38

    Margit:

    Geniet ervan, Bernice!! Maak er een topreis van. X Margit

  • 04 Januari 2014 - 14:44

    Jolanda Heming:

    Bernice, wat leuk dat je dit gaat doen. Geniet ervan!!

  • 04 Januari 2014 - 14:52

    Mark:

    Ik ga je missen als kisspijn....hahaha.....super dat je dit gaat doen. Geniet ervan en veel plezier en kom goed en wel weer thuis.

  • 04 Januari 2014 - 15:01

    Kerstin:

    Heeeeee supertof dat je je plannen doorzet!

    Heel veel plezier en succes!

    Ik hoop veel van je avonturen te mogen lezen.
    Hartstikke gaaf!

    Liefs,
    Kerstin

  • 04 Januari 2014 - 15:12

    Daphne:

    Hee bernice!
    Super gaaf wat je gaat doen!
    Genieten genieten genieten! Hou ons op de hoogte en maak ons maar goed jaloers ;)
    Liefs daphne

  • 04 Januari 2014 - 15:36

    Astrid:

    Bernice wat leuk! Heel veel plezier. Groetjes Astrid

  • 04 Januari 2014 - 19:35

    Sander:

    Wat leuk meid, eindelijk je plan van sinds jaar en dag verwezenlijken!

  • 04 Januari 2014 - 20:53

    Bernadette Arink:

    Nogmaals heel veel plezier en ik ga je blog zeker bijhouden om te kijken wat je allemaal doet.

    Geniet ze!!!!!!
    Groetjes Ben

  • 04 Januari 2014 - 22:44

    Arend:

    Awesome!!

  • 05 Januari 2014 - 11:32

    Dick En Willy:

    Heel veel plezier en we hopen dat je erg geniet van al je plannen!
    groetjes Dick en Willy.

  • 05 Januari 2014 - 17:56

    Jan En Anja Koskamp:

    Ha Bernice,

    Wat gaaf wat je gaat doen, we wensen je een hele goede reis en ga heerlijk genieten. Graag genieten we nadien van je verhalen, we houden je reisverhalen in de gaten! heel veel liefs van de olde leu van Hilde

  • 05 Januari 2014 - 20:54

    Miranda Geerdinck:

    Lieve Bernice, ik wens je veel succes-plezier en geluk toe. Dat alles wat je wilt doen ook gaat gebeuren en dat je er vooral van gaat genieten. Wel lezen wel hoe het met je gaat....

  • 06 Januari 2014 - 07:51

    Willy Koskamp:

    Op tijd in Weeze en op tijd door de douane en ze heeft er helemaal zin in.
    Bernice hoop dat je veel van je wensen kunt verwezenlijken. Heel veel plezier!

  • 07 Januari 2014 - 18:36

    Annet :

    Bernice,
    Heel veel plezier en een fijne tijd toegewenst!

  • 07 Januari 2014 - 21:58

    Annemiek:

    Lieve Bernice, we wensen je super veel plezier en geniet van alles dat je gaat doen. En ik weet zeker dat we je gaan missen en zeker bij de emte. Geniet geniet geniet. Liefs de Luitjes.

  • 07 Januari 2014 - 22:30

    Trudy:

    Hallo Bernice

    Heel veel plezier de komende maanden. Hoop dat je dromen uitkomen!!!

    Groetjes Trudy

  • 07 Januari 2014 - 22:30

    Liane Reinders:

    Hey Bernice. Wat gaaf wat ik nu lees. Heel veel plezier. Geweldig Indonesië. We zijn er ook geweest. Java en bali. Wil zeker ooit nog eens terug, Maar ik heb er niet gebuikdanst.haha.. geniet. Groetjes Liane

  • 13 Januari 2014 - 20:18

    Mieke:

    Hee Bernice,

    Hoe bevalt het nu je een week op weg bent? Al vloeiend Spaans aan het spreken?
    Hele fijne tijd daar en de hartelijke dank namens Lilian voor de orderset :-P.

    Mieke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nijmegen

Bernice

Actief sinds 21 Dec. 2013
Verslag gelezen: 1846
Totaal aantal bezoekers 11441

Voorgaande reizen:

06 Januari 2014 - 03 April 2014

Spanje & Indonesië

Landen bezocht: